Sołectwo Czeczewo

Sołectwo Czeczewo

Komunikat dotyczący załatwiania spraw w Urzędzie Gminy!

Email Drukuj PDF

Coronavirus COVID-19 Global Cases by the Center for Systems Science and Engineering (CSSE) at Johns Hopkins University (JHU)

Email Drukuj PDF

Coronavirus COVID-19 Global Cases by the Center for Systems Science and Engineering (CSSE) at Johns Hopkins University (JHU)

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

Poprawiony: czwartek, 12 marca 2020 16:29

Bóg jest z Tobą. Nie bój się (Izajasza 40:10)

Email Drukuj PDF

Nie lękaj się, bo Ja jestem z tobą;

nie trwóż się, bom Ja twoim Bogiem.

Umacniam cię, jeszcze i wspomagam,

podtrzymuję cię moją prawicą sprawiedliwą.

 

Kiedy się czegoś boimy i żyjemy w strachu, Bóg daje nam swoje obietnice. On nas podtrzyma i wzmocni. Ochroni przed nieprzyjacielem. Jest pomocą dla tych którzy nie mają sił. Ta obietnica jest dla nas wyzwaniem. Kiedy dopadnie nas strach i lęk byśmy pokładali całkowicie zaufanie w Jego Słowie. A ten wybór zależy tylko od nas.


Ja Tobie dziękuje Boże że Ty zawsze jesteś ze mną i niczego nie muszę się obawiać żadnego wirusa i że Ty chronisz całą moją rodzinę. Dziękuje że Ty zawsze mówisz prawdę i mnie ochraniasz. Amen

Dieta. Sport. Zdrowie cz.15 Czy ćwicząc na czczo, spalisz więcej tkanki tłuszczowej.

Email Drukuj PDF

Ćwiczenia na pusty żołądek- na przykład rano, natychmiast po przebudzeniu- mogą zachęcić twoje ciało do spalania nieco większego odsetka kalorii z tłuszczu i mniejszego udziału węglowodanów. Dzieje się tak dlatego, że poziom glukozy we krwi i poziom insuliny są po całonocnym poście najniższe, natomiast poziom glukagenu- najwyższy. Z tego względu większa jest ilość tłuszczu, który opuszcza twoje komórki tłuszczowe i jest transportowany do mięśni, gdzie ulega spaleniu. Nie musi to jednak oznaczać, że spalisz więcej kalorii albo stracisz więcej tkanki tłuszczowej. Przy chęci utraty tkanki tłuszczowej najważniejsze jest spożywanie mniej kalorii, niż spalisz w ciągu 24 godzin. Minusem tej sytuacji jest szybkie zmęczenie, z powodu którego być może zostaniesz zmuszony do zmniejszenia intensywności ćwiczeń i w ten sposób ostatecznie spalisz mniej kalorii, czyli również mniej tkanki tłuszczowej! A jeśli twoim celem jest poprawa wydolności, to trenując na czczo, prawie na pewno odkryjesz u siebie gorszą wytrzymałość. Jeżeli natomiast ważne są dla ciebie siła i masa mięśniowa, to lepsze wyniki osiągniesz, ćwicząc po lekkim posiłku. Po nocy, kiedy glikogen mięśniowy i poziom glukozy we krwi są niskie, twoje mięśnie spalą więcej białka jako paliwa- czyli że ćwicząc na czczo, mógłbyś uzyskać wynik zupełnie odmienny od oczekiwanego i spalić rozwinięte ciężką pracą mięśnie!

Żywienie w sporcie. Kompletny przewodnik, Anita Bean 2019

Poprawiony: środa, 11 marca 2020 18:25

Strona 3 z 49