Oferta pracy na stanowisko sekretarki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Czeczewie.
1.Określenie stanowiska pracy:
a. Sekretarka
b. wymiar czasu pracy – 3/4 etatu
c. umowy - umowa na zastępstwo
2.Wymagania formalne:
•spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz. U. 223 poz.1458).
3.Wymagania dodatkowe:
•ogólna znajomość przepisów prawa oświatowego i Kodeksu Pracy,
•obsługa komputera w zakresie programów biurowych podstawowych WORLD, Excel, poczta elektroniczna, programów skierowanych dla oświaty( e-dziennik)
•znajomość obsługi urządzeń biurowych,
•łatwość w redagowaniu pism urzędowych,
•umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji pracowniczej, a także dokumentów do GUS,
•komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres.
•dobra znajomość środowiska lokalnego.
4.Przewidywany zakres wykonywanych zadań
Do zakresu obowiązków sekretarki należeć będzie między innymi:
•Dokonywanie zleconych czynności związanych z prowadzeniem spraw kadrowych,
•Prowadzenie teczek akt osobowych, ewidencja czasu pracy, rozliczenie godzin ponadwymiarowych nauczycieli, prowadzenie rejestrów pracowników zatrudnionych, zwolnionych, innych związanych z zakresem pracy, prowadzenie ewidencji urlopów, kar, odznaczeń i wyróżnień, rocznych i wieloletnich planów wypłat nagród jubileuszowych.
•Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb ( np. przepisywanie pism).
•Gromadzenie, a także przechowywanie sprawozdań statystycznych na potrzeby GUS , władz Oświatowych, wprowadzanie aktualnych danych do Systemu Informacji Oświatowej( SIO) .
•Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
•Przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu swojego stanowiska pracy.
•Prowadzenie archiwum akt osobowych zwolnionych pracowników.
•Prowadzenie korespondencji z placówkami i urzędami dotyczącej zagadnień z zakresu prowadzonych spraw.
•Pełnienie obowiązków kasjera szkoły
•Terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.
5.Wymagane dokumenty:
•życiorys - CV,
6.Określenie miejsca i terminu składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do 20 grudnia 2018 r. w godzinach od 8.00 do 14.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czeczewie bądź wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jerzy Stachurski
Dyrektor
Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czeczewie
źródło: www.czeczewo.pl